wtorek, 15 grudnia 2015

Kiermasz

Wiem, że moje dzisiejsze zaproszenie nie wszystkich będzie dotyczyć :(...
Zwrócę się z nim zapewne do osób, które mieszkają w pobliżu i mają ochotę nacieszyć oczy unikatowym rękodziełem lub też czekają do ostatniej chwili, by odnaleźć ten jedyny prezent dla bliskiej osoby...

Taka okazja nadarzy się już w ten weekend (19-20.12) w Pałacu Ostromecko:   http://palacwostromecku.pl/wydarzenie.php?eventId=285.

Przedświąteczny kiermasz odwiedzę i ja, i moje twory a wśród nich wiele nowości, których z braku czasu nie udało mi się zamieścić jeszcze na blogu.
Przyjadą ze mną torebki, kosmetyczki, anioły, szydełkowe misie, kilka kotów, wisiory i inne drobiazgi, które być może przypadną Wam do gustu...

Zapraszam. Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz