czwartek, 25 czerwca 2015

Tancerka:)

Wreszcie skończona...

Torebka, której zdjęcia poniżej, została wykonana na specjalne zamówienie pewnego pana a jej właścicielką stanie się wkrótce dziewczyna, której pasją jest taniec....
Co powiecie na to?  Pewnie wiele pań życzyłoby sobie, by ich "druga połowa" była równie pomysłowa jeśli chodzi o dobór prezentów :)

Wracając jednak do torby, to była ona dla mnie pewnym wyzwaniem, które w dużej mierze wynikało z ograniczeń sprzętu.

Dość duża torba wykonana jest z szarego grubego filcu podszytego od wewnątrz cieńszym czerwonym.
W środku przegroda na laptopa zapinana na magnes, dwie kieszonki zamykane na zamek, jedna mniejsza kieszonka bez zapięcia i kilka "uchwytów" na długopisy. Całość zapinana na zamek.
Dłuższy pasek montowany na karabińczyki, by można go było bez trudu odpiąć, uszy przytwierdzone metalowymi nitami. Pasek i uszy wykonane z materiału skóropodobnego w kolorze czerwonym. Dodatkowo do boków torby przyszyte są małe metalowe elementy, do których doczepiona będzie ozdoba...Z przodu torby aplikacja tancerki :)

Projekt jest w całości pomysłem zamawiającego...ja byłam tylko wykonawcą...
No, musiałam oczywiście trochę ponaciągać projekt do moich umiejętności, ale mam nadzieję, że mimo wszystko torba spodoba się przyszłej właścicielce :)

Pora na zdjęcia. Są strasznej jakości, ale niestety mój stary sprzęt fotograficzny domaga się wcześniejszej emerytury, nowy się buntuje nie łapiąc ostrości...a i światło ostatnio nie chce ze mną  współpracować. A mówiąc szczerze to kiepski ze mnie fotograf :/



















3 komentarze:

  1. Witaj,
    tu właścicielka tego cudeńka :)
    Serdecznie Ci dziękuję za wspaniałą pracę, od momentu otrzymania tego prezentu, nie rozstaję się z tą torebką!
    Jest świetnie wykonana i mimo intensywnego ;) użytkowania nic jej nie dolega - nie widać na niej żadnych śladów zniszczeń poza normalnym użytkowaniem ale od czego mamy golarki do ubrań :) Paski, zamki, wnętrze - wszystko jest identyczne jak w stanie nowości a minęło już kilka miesięcy.
    Jszcze raz dziękuję Ci bardzo, Twoja praca jest naprawdę niesamowita!
    Ps. I wzbudza zachwyt koleżanek tancerek ;)
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dzień zaczyna się fajnie... A to za sprawą powyższego komentarza. Cała przyjemność po mojej stronie. Torebka nigdy pewnie by nie powstała, gdyby nie wiara i upór zamawiającego :) Nikt jeszcze tak nie wierzył w moje możliwości. Pozdrawiam Was i życzę jeszcze wielu radości w jej użytkowaniu.

      Usuń
    2. jesssu, aż się zaczerwieniłem, miło wspominam kontakt i ustalenia, torba przepiękna, własnie taka miała być :)

      PS
      koleżanki zzieleniały z zazdrości ;-)

      Usuń