sobota, 9 maja 2015

Kocurki...


Był duży, kolej na małe... Mój czas przygotowań do sezonu letniego zaowocował kotkami w wersji mini :). Jeśli latem będziecie w Borach Tucholskich, to może spotkacie kotki przy słynnym akwedukcie w Fojutowie.  A może jeden z nich skradnie Wasze serducho i ruszy razem z Wami w podróż powrotną?
Kto wie, może uda Wam się również znaleźć nasz mały, ukryty wśród drzew świat i wpadniecie...na kawę... :)








































A wspomniane jakiś czas temu Anioły czekają za rogiem...jeszcze tylko muszę znaleźć odpowiednie miejsce...na zdjęcia :)

2 komentarze:

  1. Te zwierzątka są po prostu wspaniałe! Zapraszam do siebie:
    http://herbatkaopolnocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi...Zajrzałam :)....i bardzo mnie cieszy, że ludzie pełni optymizmu i poczucia humoru, lub też Ci spragnieni uśmiechu trafiają w moje skromne progi...To oznacza, że blog w końcu zaczął spełniać swoją funkcję :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń