czwartek, 2 stycznia 2014

Berety, czapy, szale, otulacze...czyli czas zimowy dla szyi i głowy



Od kilku dni mamy zimę...teoretycznie, bo temperatury raczej wiosenno-jesienne. Mimo to pora na czapy i otulacze już nastała, więc poniżej znajdziecie kilka moich propozycji, które w szare dni mogą ozdobić i rozweselić nasze głowy:

Nr 1 to beret z pomponem i długi prosty szal w kolorze czerwieni. Użyłam do ich wykonania miękkiej włóczki (50/50 akryl i wełna) i bardzo prostego ściegu.  






Następna moja propozycja to hippisowski, ciepły, bardzo długi i szeroki szal z szydełkowych okrągłych motywów i, również szydełkowy, beret w kolorze fioletowym. Wzór szala znalazłam w jednej z gazetek typu "robótki ręczne"....niestety nie pamiętam w jakiej :( .







Nr 3 to turkusowy, ażurowy beret ...raczej na cieplejsze jesienne dni:






Nr 4 to gruby, ciepły, oliwkowy beret w stylu RASTA (moja  tęsknota za dredami), który wydziergałam z wełny. Pomieści wszystkie dredy :)







 I na koniec bardzo prosty, ciepły komplet z brązowej włóczki wełnianej:





.....i głowie zimno być już nie powinno :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz