niedziela, 1 grudnia 2013

Witam :)

Witam wszystkich, którym (jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności zapewne) przytrafiło się tu znaleźć. Napisanie pierwszego posta zajęło mi ponad ......rok i pewnie nie będzie on żadną rewelacją...


 Jak miliony ludzi na tym świecie jestem uzależniona od tworzenia. Tworzę,bo sprawia mi to frajdę, tak jak innym sprawia frajdę jazda na rowerze, czytanie książek, czy taniec.
Tworzenie to terapia, która pozwala uciec od zachwianej rzeczywistości i przywrócić wiarę w siebie.


Czy tworzę dzieła sztuki?  Nie...

Tworzę rzeczy małe i duże. Splatam sznurki, nawlekam korale, macham drutami, wywijam szydełkiem, tnę sklejki, przybijam gwoździe, kleję, szyję, maluję i tylko jeden Bóg wie, czego jeszcze w życiu spróbuję.


Dom zaczyna puchnąć, w szafach brakuje miejsca i pomyślałam, że warto byłoby gdzieś  zamieścić kilka zdjęć, żeby moje „TWORY”  mogły w końcu zaistnieć.


Zapraszam i życzę miłego oglądania. Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz